Breng de consument tot aan uw winkelrek, dankzij de Vision Kiosk
De Vision Kiosk is een innovatieve digitale communicatieoplossing die zich vlakbij de ingang van 94 POS van Carrefour (45 Hypermarketen Carrefour + 39 Carrefour Market + 10 Carrefour Market Groupe Mestdagh) bevindt. Deze digitale kiosken (of interactieve terminals) springen meteen in het oog. Elke kiosk bestaat uit twee onderdelen en staat op een strategische positie met als doel 100% van de bezoekersstroom aan te trekken.
Interactieve experience in-store
Bovenaan staat een groot 55-insch hd-scherm dat dynamische reclameboodschappen en promoties weergeeft, die gegarandeerd een impact zullen hebben op het aankoopgedrag. Het is namelijk zo dat 76% van alle aankoopbeslissingen in de winkel zelf worden genomen. Dit scherm biedt alle merken een kwalitatief reclamekanaal, net voor de klant start met zijn aankopen.
Kortingsbonnen aan uw vingertoppen
Onderaan vindt u de interactieve terminal, die bestaat uit een 32-inch touchscreen dat de klanten een reeks diensten met toegevoegde waarde biedt. Zo kan men er (gepersonaliseerde) kortingsbonnen of getrouwheidscheques afdrukken, het winkelplan raadplegen om een bepaalde productcategorie terug te vinden, een feedbackformulier invullen om opmerkingen of suggesties meteen door te geven aan de winkelmanager en nog veel meer …
Klik hier voor meer info over de Vision Kiosk
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]