Alle bedrijven en organisaties zijn wegens de Covid-19 crisis genoodzaakt hun interne en externe communicatie aan te passen. Maar gaan Belgische en Nederlandse marketeers en communicatieprofessionals hiermee verschillend om? Welke media zetten ze minder of net meer in? En verwachten ze dat ze na de crisis hun marketing- en communicatiemix helemaal anders gaan invullen?
Als toonaangevend live communication bureau in België en Nederland wil The Oval Office samen met PUB graag peilen naar de visie van marketing-, communicatie- en HR-professionals omtrent de gevolgen van de huidige coronacrisis op hun vakgebied. Het invullen van deze vragenlijst duurt slechts een 5-tal minuten. Indien u graag op de hoogte gehouden wordt van de resultaten kan u op het einde de vragenlijst uw emailadres opgeven. Alle antwoorden worden anoniem verwerkt en worden enkel voor analyse en rapportering gebruikt. De gegevens worden niet gecommercialiseerd. Bij vragen kan u ons contacteren via olivier@theovaloffice.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]