Omdat géén afval het beste afval is, nodigt Limburg.net het publiek uit om hun voedselresten te verwerken door hen te tonen hoe composteren werkt. In Hasselt konden voorbijgangers een paneel van 2m² ontdekken gevuld met compost. Het doel? Iedereen laten zien hoe makkelijk het is om kwaliteitscompost te maken voor eigen tuin. Een maand lang konden de mensen zien hoe groenteschroot en fruitschillen, gemengd met compost, voedingsstoffen werden voor de tuin.
Naast deze creatieve dimensie werd de actie extra benadrukt door de zichtbaarheid op Adshel 2m² reclameborden op straat. De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Limburg.net, Bridgeneers, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]