Compost in het straatbeeld met Limburg.net en Clear Channel

Omdat géén afval het beste afval is, nodigt Limburg.net het publiek uit om hun voedselresten te verwerken door hen te tonen hoe composteren werkt. In Hasselt konden voorbijgangers een paneel van 2m² ontdekken gevuld met compost. Het doel? Iedereen laten zien hoe makkelijk het is om kwaliteitscompost te maken voor eigen tuin. Een maand lang konden de mensen zien hoe groenteschroot en fruitschillen, gemengd met compost, voedingsstoffen werden voor de tuin.
Naast deze creatieve dimensie werd de actie extra benadrukt door de zichtbaarheid op Adshel 2m² reclameborden op straat. De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Limburg.net, Bridgeneers, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]