Omdat géén afval het beste afval is, nodigt Limburg.net het publiek uit om hun voedselresten te verwerken door hen te tonen hoe composteren werkt. In Hasselt konden voorbijgangers een paneel van 2m² ontdekken gevuld met compost. Het doel? Iedereen laten zien hoe makkelijk het is om kwaliteitscompost te maken voor eigen tuin. Een maand lang konden de mensen zien hoe groenteschroot en fruitschillen, gemengd met compost, voedingsstoffen werden voor de tuin.
Naast deze creatieve dimensie werd de actie extra benadrukt door de zichtbaarheid op Adshel 2m² reclameborden op straat. De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Limburg.net, Bridgeneers, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]