Content Connections en Leadstreet vormen koppeltje

content-connections-en-leadstreet-partnership-sq

Marketing / Media / News

content-connections-en-leadstreet-partnership-sqContent Connections, de content marketing-afdeling van Mediahuis, en Leadstreet, experts in webontwikkeling en inbound marketing, slaan de handen in elkaar. Samen vormen ze een one-stop-shop voor elk merk dat via content en marketing automation aan klantenwerving wil doen. "Het geheim van een succesvol stuk content is dat het de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste gebruiker brengt. Die driemaal ‘juist’ scoor je niet alleen door goede content te creëren," zo luidt het bij Content Connections. "IJzersterke content creatie beantwoordt aan de noden van je toekomstige klant, en sluit perfect aan bij het DNA van je merk en bedrijf. Met marketing automation technologie om dat alles op een efficiënte manier te beheren, te meten en je content om te zetten in een marketing- en salesproces. En daarmee liggen de fundamenten voor de samenwerking tussen Mediahuis Content Connections en leadstreet bloot. Als content marketing experts voor interne en externe partners bij Mediahuis, bulkt Content Connections van de redactionele expertise. Projecten als Mediazine, Securex Human Interest, Mark Magazine of Flanders Today - pas nog winnaar van de prestigieuze CMI 2016- award - spreken boekdelen."

Leadstreet werkt voor klanten als SD Worx, AMPLEXOR, Antwerp Management School en Bloovi.