Sociale media hebben de manier waarop we naar de wereld en merken kijken veranderd, zoveel is duidelijk. Ze zijn een bron van activiteit en bovendien een geweldige plek om informatie te delen en zinvolle sociale interacties te creëren. Content is king! Maar dat betekent wel dat merken constant moeten vechten voor hun positie. En aangezien iedereen in sociale media een belangrijke waardeoordeel ziet, kan een onvoorzichtige actie een merk zelfs heel wat aanhangers kosten.
Het kan voor bedrijven dus nog steeds moeilijk zijn om hun sociale media onder de knie te krijgen, zeker als ze nog vele andere aspecten van hun bedrijf te beheren hebben. Digimedia organiseert daarom een inspirerende namiddag waarop experts hun analyse zullen delen over de nieuwste veranderingen in sociale marketing in België. Aanwezig op deze Social Media Summit op 28 juni in Brussel zijn ondermeer: Marcel Molenaar (LinkedIn Benelux), Michaela Petre (Isobar), David Moreno (Kitchen Aid), Sophie Elizabeth Clarke (Radisson Hotel Group),... Registreren voor de Social Media Summit kan via de website van Digimedia.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]