Sociale media hebben de manier waarop we naar de wereld en merken kijken veranderd, zoveel is duidelijk. Ze zijn een bron van activiteit en bovendien een geweldige plek om informatie te delen en zinvolle sociale interacties te creëren. Content is king! Maar dat betekent wel dat merken constant moeten vechten voor hun positie. En aangezien iedereen in sociale media een belangrijke waardeoordeel ziet, kan een onvoorzichtige actie een merk zelfs heel wat aanhangers kosten.
Het kan voor bedrijven dus nog steeds moeilijk zijn om hun sociale media onder de knie te krijgen, zeker als ze nog vele andere aspecten van hun bedrijf te beheren hebben. Digimedia organiseert daarom een inspirerende namiddag waarop experts hun analyse zullen delen over de nieuwste veranderingen in sociale marketing in België. Aanwezig op deze Social Media Summit op 28 juni in Brussel zijn ondermeer: Marcel Molenaar (LinkedIn Benelux), Michaela Petre (Isobar), David Moreno (Kitchen Aid), Sophie Elizabeth Clarke (Radisson Hotel Group),... Registreren voor de Social Media Summit kan via de website van Digimedia.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]