Content Marketing Hub stelt vierde casebook voor

Agenda / Marketing / News

  • 10/06/2021 00:30

De Content Marketing Hub brengt naar goede gewoonte zijn Content Marketing Casebook uit. Dat bevat de favoriete case van heel wat marketeers. Op 10 juni om 12u30 uur stelt de hub het casebook voor, waarbij een aantal cases door de adverteerders in detail worden besproken.

Het is intussen de vierde editie van het Content Marketing Casebook. Hiermee probeert de Content Marketing Hub, onder voorzitterschap van Koen Denolf (The Fat Lady) en Bart Lombaerts (Spyke), de Belgische contentmarketeers van extra inspiratie te voorzien. Contentmarketinginitiatieven blijven in hun ogen immers nog te veel onder de radar. Niet omdat ze niet sterk genoeg zijn, wel omdat ze een specifiek publiek aanspreken of specifieke kanalen gebruiken om hun doelgroep te bereiken.

Net nu is inspiratie meer dan ooit nodig. Intussen heeft zowat elk merk content marketing ontdekt, maar gaan we tegelijkertijd ook een volgende fase in: de fase van het maaiveld. Boven het maaiveld uitkomen wordt steeds moeilijker en dus steeds belangrijker. Dat doe je door een creatieve insteek, door de inhoudelijke kracht van je content, door de juiste kanaalkeuzes en/of door voldoende (paid media) budget te voorzien.

Aan dit casebook werkten niet minder dan 16 marketeers mee, een record. Ze brengen cases van merken als Kom op tegen Kanker, Porsche, Colruyt, Westtoer en Technopolis. Onder andere een Instagram-serie, een tv-programma, PR en zelfs kunstwerken tonen de enorme rijkdom van het vakgebied aan.

Inschrijven kan via deze weg.