Content Marketing Hub stelt vijfde casebook voor

Marketing / News

Tijdens een webinar stelde de Expert Hub Content Marketing van BAM de vijfde editie van het Content Marketing Casebook voor. Dat bevat naar goede gewoonte de favoriete lokale cases van Belgische content marketeers. Voor het eerst verschijnt het casebook op papier.

In het webinar stelden drie adverteerders hun eigen case voor (die door andere content marketeers genomineerd waren in het casebook). Het ging meer bepaald om Technopolis, Telenet Business en Teamleader. De initiatiefnemers achter de case gaven mee hoe ze tot stand kwam, hoe de uitwerking eruitzag en wat de resultaten en vooral de learnings waren. Het bezorgde de zowat 80 deelnemers heel wat inzichten in hoe content marketing verder professionaliseert.

“Dit jaar geven de cases meer dan ooit de diversiteit aan die content marketing kenmerkt,” aldus Bart Lombaerts. “Je kan er een campagne body mee geven, een event extra bereik mee bezorgen, leads en sales genereren, mistoestanden aanklagen en zelfs kwetsbare groepen aan werk helpen. Geweldig hoe de Belgische content marketeers er steeds weer die pareltjes weten uit te plukken die ons vak verder helpen. Zodat content marketing ook in 2022 and beyond kan uitblinken. Daar worden we allemaal, zowel marketeer als consument, beter van.”

Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag verschijnt het BAM Content Marketing Casebook trouwens voor het eerst op papier. Tot nu toe was er enkel een pdf-versie. De printeditie komt er dankzij de gewaardeerde steun van Teamleader en Bpost. Zij zorgen ervoor dat alle BAM-leden een exemplaar in de bus zullen krijgen. Wie het casebook digitaal wil consulteren, kan dat via deze weg.