Met in totaal 160 inschrijvingen door een 40-tal verschillende bureaus en bedrijven maakt de 2022-editie van de Nederlandse CMTA haar naam “Content Marketing, The Awards” volledig waar: een brede vertegenwoordiging van contentmarketeers die trots hun werk delen en laten meten met dat van collega’s.
En houba houba hop: vier Belgische bureaus veroverden een plekje op de nominatielijst: Cypres (1 nominatie), Com&Co (1 nominatie), Propaganda (1 nominatie) en tot slot The Fat Lady (met 6 nominaties, het op een na meeste van alle genomineerde bureaus). Klik hier om te bekijken om welke cases het gaat...
Wie wint? Dat horen we op 28 november...
Foto door Brett Jordan
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]