Propaganda investeert in jong talent van Content Rules?!
Propaganda, een van de toonaangevende Belgische content marketing bureaus, ondersteunt al van bij het begin het postgraduaat Content Rules?! van AP Hogeschool Antwerpen. Propaganda wil daarmee helpen om content marketing beter op de kaart te zetten en actief bij te dragen aan de verdere professionalisering van het vak. Propaganda maakt dit engagement nu extra hard door drie van de recent afgestudeerde postgraduaten meteen een job aan te bieden in deze booming sector.
Content marketing is dé standaard geworden in marketing, reclame en communicatie. Het koppelen van een doelgerichte strategie en relevante content – met smart data en een efficiënte uitwerking en distributie – is essentieel om een merk impactvol uit te bouwen. Voor de ondernemers van Propaganda een extra reden om te investeren in jong talent.
Sébastien Perquy
Na zijn studies Business Administration/Marketing aan de UGent en Marketing aan IAE Lyon School of Management, volgde Sébastien Perquy het postgraduaat Content Rules?! met stages bij The Fat Lady en Comma, brand strategists. Bij Propaganda werkt hij sinds juli 2021 als junior project manager content marketing en junior content strateeg voor de snelgroeiende klant Camino met merken als Durabrik, Istoir, Ecopuur en Victor.
Cynthia Stevens
Na haar bachelor Communicatiemanagement/Digital Media aan Thomas More volgde Cynthia Stevens het postgraduaat Content Rules?! Voor haar stage in het voorjaar van 2021 koos Stevens Propaganda, waar ze het Carrefour-team ondersteunde. Of ze in de zomermaanden als jobstudent wilde werken voor klanten Cera en Voka? Ja, dat wilde ze. Om begin oktober 2021 haar contract te tekenen bij Propaganda als junior project manager content marketing.
Axelle West
Net als Cynthia Stevens studeerde Axelle West Communicatiemanagement/Digital Media aan Thomas More. Zij vulde dit aan met twee postgraduaten. Het eerste was de BAS, Belgian Advertising School. Als tweede postgraduaat bracht ze Content Rules?! tot een goed einde. West liep stages bij MMBSY, Springbok en Safeshops.be. Sinds eind september 2021 werkt ze als junior project manager content marketing in het Carrefour-team.
Michel Libens, managing partner en CEO van Propaganda, besluit: “Ook in onze snel groeiende sector is er een echte war for talent op komst. Dit is ook een van de redenen waarom wij van bij het begin mee investeerden in de ondersteuning van opleiding en training. En het blijft niet bij doceren, cursussen en stages, we bieden jong Content marketing talent graag concrete kansen om in onze ambitieuze groep aan de slag te gaan. De komst van Sébastien, Cynthia en Axelle maakt me in het kader van ons engagement dan ook extra trots! Cynthia is bovendien het levende bewijs dat stages en vakantiejobs echte opstappers kunnen zijn naar een boeiende job in content marketing.”