We hebben allemaal, in elke sector te maken met disruptieve krachten, maar hoe gaan weer ermee om? Lewis België is trots om, na succesvolle edities in Frankfurt, Munchen en Düsseldorf, op woensdag 5 oktober om 19 uur de eerste Content Slam buiten Duitsland te mogen organiseren.
Drie inspirerende sprekers krijgen elk 18 minuten om hun visie te geven op een centraal thema. Het thema is dit keer 'disruption'. Eigen aan een slam: achteraf kan het publiek bepalen wie de beste speech van de avond gegeven heeft. De sprekers:
Nicole Rijkens is eigenaar van Pantopicon en onderzoeker aan de universiteit van Maastricht. Zij is gespecialiseerd in de ontwikkeling van scenario's die verandering met zich meebrengen. Zij zal spreken over belangrijk het is dat bedrijven verder in de toekomst kijken dan ze nu meestal doen.
Baptiste van Outryve is Director PR & Corporate Communications bij Carrefour Belgium. Hij zal het hebben over hoe Carrefour met disruptieve krachten in de retail industrie omgaat en hoe het bedrijf een innovatieve technologie doorvoert voor zijn supermarkten.
Tom Aerden is Marketing Director bij SAP BeLux. SAP is een software provider die klanten niet alleen helpt bij hun digitale transformatie, maar zelf ook een behoorlijke grote verandering onderging. Hij zal een aantal trends de Belgische markt op vlak van digitale transformatie en disruptie toelichten en staven aan de hand van een aantal concrete voorbeelden.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]