Goede content onderscheidt een bedrijf van de concurrentie. Maar waarom blijft straffe content soms onopgemerkt? En wat kunnen we daaraan doen? Tijdens de tweede editie van het event ‘Twenty Thoughts Before Noon’ bundelen Invisible Puppy en The Fat Lady opnieuw hun krachten en kennis om een zaal vol (content) marketeers te inspireren over kwalitatieve content en slimme distributie.
De succesformule blijft ongewijzigd: 20 korte thoughts - beter dan in de promovideo - van afwisselend 1 en 10 minuten over thema’s als storytelling, de toekomst van marketing, native advertising, virtual & augmented reality, converteren via micro-moments en het nut van blogs en Facebook live voor content marketing. Kortom: praktische tips en inzichten. Hapklaar en onmiddellijk toepasbaar. Wil je er graag ook bij zijn op 1 juni, check dan het programma op www.20thoughts.be. Invisible Puppy en The Fat Lady beloven alvast dat IBM’s Watson, de Pepper Robot, de Microsoft Hololens en Google ook van de partij zijn.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]