Goede content onderscheidt een bedrijf van de concurrentie. Maar waarom blijft straffe content soms onopgemerkt? En wat kunnen we daaraan doen? Tijdens de tweede editie van het event ‘Twenty Thoughts Before Noon’ bundelen Invisible Puppy en The Fat Lady opnieuw hun krachten en kennis om een zaal vol (content) marketeers te inspireren over kwalitatieve content en slimme distributie.
De succesformule blijft ongewijzigd: 20 korte thoughts - beter dan in de promovideo - van afwisselend 1 en 10 minuten over thema’s als storytelling, de toekomst van marketing, native advertising, virtual & augmented reality, converteren via micro-moments en het nut van blogs en Facebook live voor content marketing. Kortom: praktische tips en inzichten. Hapklaar en onmiddellijk toepasbaar. Wil je er graag ook bij zijn op 1 juni, check dan het programma op www.20thoughts.be. Invisible Puppy en The Fat Lady beloven alvast dat IBM’s Watson, de Pepper Robot, de Microsoft Hololens en Google ook van de partij zijn.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




