Contentmarketing op hoger niveau?
Goede content onderscheidt een bedrijf van de concurrentie. Maar waarom blijft straffe content soms onopgemerkt? En wat kunnen we daaraan doen? Tijdens de tweede editie van het event ‘Twenty Thoughts Before Noon’ bundelen Invisible Puppy en The Fat Lady opnieuw hun krachten en kennis om een zaal vol (content) marketeers te inspireren over kwalitatieve content en slimme distributie.
De succesformule blijft ongewijzigd: 20 korte thoughts - beter dan in de promovideo - van afwisselend 1 en 10 minuten over thema’s als storytelling, de toekomst van marketing, native advertising, virtual & augmented reality, converteren via micro-moments en het nut van blogs en Facebook live voor content marketing. Kortom: praktische tips en inzichten. Hapklaar en onmiddellijk toepasbaar. Wil je er graag ook bij zijn op 1 juni, check dan het programma op www.20thoughts.be. Invisible Puppy en The Fat Lady beloven alvast dat IBM’s Watson, de Pepper Robot, de Microsoft Hololens en Google ook van de partij zijn.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]