Goede content onderscheidt een bedrijf van de concurrentie. Maar waarom blijft straffe content soms onopgemerkt? En wat kunnen we daaraan doen? Tijdens de tweede editie van het event ‘Twenty Thoughts Before Noon’ bundelen Invisible Puppy en The Fat Lady opnieuw hun krachten en kennis om een zaal vol (content) marketeers te inspireren over kwalitatieve content en slimme distributie.
De succesformule blijft ongewijzigd: 20 korte thoughts - beter dan in de promovideo - van afwisselend 1 en 10 minuten over thema’s als storytelling, de toekomst van marketing, native advertising, virtual & augmented reality, converteren via micro-moments en het nut van blogs en Facebook live voor content marketing. Kortom: praktische tips en inzichten. Hapklaar en onmiddellijk toepasbaar. Wil je er graag ook bij zijn op 1 juni, check dan het programma op www.20thoughts.be. Invisible Puppy en The Fat Lady beloven alvast dat IBM’s Watson, de Pepper Robot, de Microsoft Hololens en Google ook van de partij zijn.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]