De creatieve direct mailing van freelance copywriter Filip Vandewiele werd uit ruim 1.050 internationale inzendingen voor de shortlist van de gerenommeerde ‘Fedrigoni Top Award 2021’ geselecteerd.
Elke ontvanger ontving rond nieuwjaar een gepersonaliseerd notitieboekje met naamkaart slash bladwijzer slash avatar in de vorm van hemzelf en zijn pen. Een bijgaande infografiek met schrijfdiensten in de kijker maakt het plaatje compleet. Tagline: Creativity is on the write side of the brain. De creatieve studio van What’s in a name? stond in voor het ontwerp, de illustraties en de drukwerkbegeleiding.
Papier is niet dood. De Top Award beloont grafici, drukkerijen en klanten gezamenlijk voor de creatiefste toepassingen van Fedrigoni-producten. Stemmen voor de publieksprijs kan nog altijd via deze link.
Filip Vandewiele is 15 jaar zelfstandig copywriter, medeoprichter van creatief collectief What’s in a name? en short copy captain bij copywritingcollectief ink. Recent boog hij zich nog over het boeiende fenomeen genaamd ‘copywriting’ in PUB.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]