Copywriter Filip Vandewiele maakt een punt

De creatieve direct mailing van freelance copywriter Filip Vandewiele werd uit ruim 1.050 internationale inzendingen voor de shortlist van de gerenommeerde ‘Fedrigoni Top Award 2021’ geselecteerd.
Elke ontvanger ontving rond nieuwjaar een gepersonaliseerd notitieboekje met naamkaart slash bladwijzer slash avatar in de vorm van hemzelf en zijn pen. Een bijgaande infografiek met schrijfdiensten in de kijker maakt het plaatje compleet. Tagline: Creativity is on the write side of the brain. De creatieve studio van What’s in a name? stond in voor het ontwerp, de illustraties en de drukwerkbegeleiding.
Papier is niet dood. De Top Award beloont grafici, drukkerijen en klanten gezamenlijk voor de creatiefste toepassingen van Fedrigoni-producten. Stemmen voor de publieksprijs kan nog altijd via deze link.
Filip Vandewiele is 15 jaar zelfstandig copywriter, medeoprichter van creatief collectief What’s in a name? en short copy captain bij copywritingcollectief ink. Recent boog hij zich nog over het boeiende fenomeen genaamd ‘copywriting’ in PUB.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]