De creatieve direct mailing van freelance copywriter Filip Vandewiele werd uit ruim 1.050 internationale inzendingen voor de shortlist van de gerenommeerde ‘Fedrigoni Top Award 2021’ geselecteerd.
Elke ontvanger ontving rond nieuwjaar een gepersonaliseerd notitieboekje met naamkaart slash bladwijzer slash avatar in de vorm van hemzelf en zijn pen. Een bijgaande infografiek met schrijfdiensten in de kijker maakt het plaatje compleet. Tagline: Creativity is on the write side of the brain. De creatieve studio van What’s in a name? stond in voor het ontwerp, de illustraties en de drukwerkbegeleiding.
Papier is niet dood. De Top Award beloont grafici, drukkerijen en klanten gezamenlijk voor de creatiefste toepassingen van Fedrigoni-producten. Stemmen voor de publieksprijs kan nog altijd via deze link.
Filip Vandewiele is 15 jaar zelfstandig copywriter, medeoprichter van creatief collectief What’s in a name? en short copy captain bij copywritingcollectief ink. Recent boog hij zich nog over het boeiende fenomeen genaamd ‘copywriting’ in PUB.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]