Copywriting collectief Ink geëerd in ‘Mens van het Jaar’ (Knack Weekend)

Naar goede gewoonte selecteerde Knack Weekend ook dit jaar hun ‘Mens van het Jaar’. Het is te zeggen, een twintigtal ‘Mensen van het Jaar.’ “Het was nu eenmaal een jaar dat niet in cijfers te vatten is,” klinkt het bij het weekblad. “Laat 2020 daarom voor altijd het jaar zijn waarin de mens het won van de cijfers.”
Staat onder meer in dat lijstje: Jill Mathieu van copywriting collectief Ink. Zij en haar team boden troost en een lach tijdens de eerste lockdown. Samen maakten ze kaartjes en posters met de troostende spreuk “Ik u ook”. Filip Vandewiele is alvast trots op zijn collega.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





