Naar goede gewoonte selecteerde Knack Weekend ook dit jaar hun ‘Mens van het Jaar’. Het is te zeggen, een twintigtal ‘Mensen van het Jaar.’ “Het was nu eenmaal een jaar dat niet in cijfers te vatten is,” klinkt het bij het weekblad. “Laat 2020 daarom voor altijd het jaar zijn waarin de mens het won van de cijfers.”
Staat onder meer in dat lijstje: Jill Mathieu van copywriting collectief Ink. Zij en haar team boden troost en een lach tijdens de eerste lockdown. Samen maakten ze kaartjes en posters met de troostende spreuk “Ik u ook”. Filip Vandewiele is alvast trots op zijn collega.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]