Copywriting collectief Ink geëerd in ‘Mens van het Jaar’ (Knack Weekend)

Naar goede gewoonte selecteerde Knack Weekend ook dit jaar hun ‘Mens van het Jaar’. Het is te zeggen, een twintigtal ‘Mensen van het Jaar.’ “Het was nu eenmaal een jaar dat niet in cijfers te vatten is,” klinkt het bij het weekblad. “Laat 2020 daarom voor altijd het jaar zijn waarin de mens het won van de cijfers.”
Staat onder meer in dat lijstje: Jill Mathieu van copywriting collectief Ink. Zij en haar team boden troost en een lach tijdens de eerste lockdown. Samen maakten ze kaartjes en posters met de troostende spreuk “Ik u ook”. Filip Vandewiele is alvast trots op zijn collega.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]