Corendon vliegt erin met Serviceplan


De Nederlandse touroperator Corendon wil graag dat het Vlaamse publiek weet dat hij de goedkoopste in de markt is. Dat zal het geweten hebben met de schalkse tot kwajongensachtige radiocampagne die Serviceplan bedacht. In een reeks 20 secondenspotjes uit de pen van oude radiorot Marko Leus steken twee ginnegappende lolbroeken de draak met de concurrentie. Topacteurs van dienst: Bert Huysentruyt en Pepijn Caudron. Boodschap die Vlaanderen dient te onthouden: stuur je de factuur van je vorige reis met een andere touroperator, dan krijg je een korting van zo maar even €100. Puntig samengevat: 'Vertrek content dankzij onze concurrent!' De spots gaan vanaf 14 november in de ether, op Q-Music en Joe FM. Mediaplus stond in voor de mediaplanning.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]