Corendon vliegt erin met Serviceplan


De Nederlandse touroperator Corendon wil graag dat het Vlaamse publiek weet dat hij de goedkoopste in de markt is. Dat zal het geweten hebben met de schalkse tot kwajongensachtige radiocampagne die Serviceplan bedacht. In een reeks 20 secondenspotjes uit de pen van oude radiorot Marko Leus steken twee ginnegappende lolbroeken de draak met de concurrentie. Topacteurs van dienst: Bert Huysentruyt en Pepijn Caudron. Boodschap die Vlaanderen dient te onthouden: stuur je de factuur van je vorige reis met een andere touroperator, dan krijg je een korting van zo maar even €100. Puntig samengevat: 'Vertrek content dankzij onze concurrent!' De spots gaan vanaf 14 november in de ether, op Q-Music en Joe FM. Mediaplus stond in voor de mediaplanning.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]