Corendon vliegt erin met Serviceplan
De Nederlandse touroperator Corendon wil graag dat het Vlaamse publiek weet dat hij de goedkoopste in de markt is. Dat zal het geweten hebben met de schalkse tot kwajongensachtige radiocampagne die Serviceplan bedacht. In een reeks 20 secondenspotjes uit de pen van oude radiorot Marko Leus steken twee ginnegappende lolbroeken de draak met de concurrentie. Topacteurs van dienst: Bert Huysentruyt en Pepijn Caudron. Boodschap die Vlaanderen dient te onthouden: stuur je de factuur van je vorige reis met een andere touroperator, dan krijg je een korting van zo maar even €100. Puntig samengevat: 'Vertrek content dankzij onze concurrent!' De spots gaan vanaf 14 november in de ether, op Q-Music en Joe FM. Mediaplus stond in voor de mediaplanning.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]