De Nederlandse touroperator Corendon wil graag dat het Vlaamse publiek weet dat hij de goedkoopste in de markt is. Dat zal het geweten hebben met de schalkse tot kwajongensachtige radiocampagne die Serviceplan bedacht. In een reeks 20 secondenspotjes uit de pen van oude radiorot Marko Leus steken twee ginnegappende lolbroeken de draak met de concurrentie. Topacteurs van dienst: Bert Huysentruyt en Pepijn Caudron. Boodschap die Vlaanderen dient te onthouden: stuur je de factuur van je vorige reis met een andere touroperator, dan krijg je een korting van zo maar even €100. Puntig samengevat: 'Vertrek content dankzij onze concurrent!' De spots gaan vanaf 14 november in de ether, op Q-Music en Joe FM. Mediaplus stond in voor de mediaplanning.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]