De directe verzekeraar Corona Direct lanceert in samenwerking met de Universiteit Gent, DrivOlution en Sentiance, onder de noemer Caro een nationaal onderzoeksproject over rijgedrag en rijveiligheid. Voor deze studie zullen 5.000 chauffeurs gedurende een jaar hun rijstijl laten monitoren door een smartphone-app om te onderzoeken of ze dankzij coaching, tips en beloningen veiliger gaan rijden en hun rijstijl aanpassen. Corona Direct wil hiermee ook data verzamelen voor de lancering van een revolutionair verzekeringsproduct waarbij de premie van een autoverzekering wordt bepaald in functie van het effectieve rijgedrag. Een dergelijk product zou opnieuw een disruptie betekenen in de verzekeringswereld, net zoals Corona Direct al deed met de kilometerverzekering.
Het bureau Kunstmaan was mee verantwoordelijk voor de strategie, de communicatie, het design en de ontwikkeling van het onderzoek en de app. Kunstmaan is intussen al enkele jaren de partner van Corona Direct in haar digitale transformatie. Samen met Corona Direct werkte Kunstmaan onder meer aan de volledige rebranding en nieuwe merkidentiteit, het design en ontwikkeling van alle kanalen, de succesvolle communicatiecampagnes en de verregaande marketing automation. Recent ontwikkelden beide partners samen de eerste online toepassing, waardoor u uw verzekering ook écht volledig online kan afsluiten.