Corona Direct is verkikkerd op Kunstmaan
Na de succesvolle campagne rond de kilometerverzekering lanceert Corona Direct, de directe verzekeraar van Belfius Insurance, een nieuwe campagne. Daarmee wil de verzekeraar zijn merkbekendheid verhogen en het merk een concretere invulling geven. De campagne, die zal lopen op televisie, radio en online, zal gemakkelijk te herkennen zijn door de 3D-kikkers in de hoofdrol, die met hun Direct-gekwaak moeten dienen als auditieve gimmick. Voor Corona Direct is het directe aspect namelijk bijzonder van belang: direct verzekerd, direct geholpen en direct alles geregeld.
Naast de campagne bouwt Corona Direct verder aan zijn digitale transformatie. Als eerste in België biedt Corona Direct de mogelijkheid een autoverzekering volledig online af te handelen. Daarvoor gebruiken ze de elektronische identiteitskaart (eID), waarmee klanten hun contracten digitaal kunnen ondertekenen op een beveiligde webpagina, gebouwd door Kunstmaan. Zij wonen in 2014 samen met Corona Direct al een Effie Award voor een eerdere campagne.
https://www.youtube.com/watch?v=ewQMbgVRP7I