Corona neemt welverdiende break met Urban Media

Stress, verkeer, te veel werk? De Belgen hebben een pauze nodig. Op woensdag 10 juli bood Corona hen deze break aan door het organiseren van een afterwork in het hart van de hoofdstad met Urban Media. Het biermerk verhoogde de temperatuur door de More O'Ferrall 90 graden te kantelen, om zo nieuwsgierige en haastige voorbijgangers te verwelkomen. Bar, DJ, ligstoelen en een frisse Corona zorgden voor een totaal onverwachte en welverdiende pauze op het kruispunt van de Generaal Jacqueslaan en de Waversesteenweg. De campagne loopt van 1 tot 14 juli en is het resultaat van een samenwerking tussen InBev, Posterscope, Vizeum, Serviceplan, Isobar, Urban Media en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]