Stress, verkeer, te veel werk? De Belgen hebben een pauze nodig. Op woensdag 10 juli bood Corona hen deze break aan door het organiseren van een afterwork in het hart van de hoofdstad met Urban Media. Het biermerk verhoogde de temperatuur door de More O'Ferrall 90 graden te kantelen, om zo nieuwsgierige en haastige voorbijgangers te verwelkomen. Bar, DJ, ligstoelen en een frisse Corona zorgden voor een totaal onverwachte en welverdiende pauze op het kruispunt van de Generaal Jacqueslaan en de Waversesteenweg. De campagne loopt van 1 tot 14 juli en is het resultaat van een samenwerking tussen InBev, Posterscope, Vizeum, Serviceplan, Isobar, Urban Media en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]