
Vandaag maken illustratoren gebruik van het digitale palet, met een verscheidenheid aan subtiele en onverwachte tinten en tegelijk een paradoxale eenvormigheid van sferen.
Cost. is daarentegen trouw gebleven aan de pastelkleuren die zijn wereld een zeldzame elegantie geven. Roeit Cost. graag tegen de stroom in? Je zou denken van wel, maar het is niet zeker. Is hij trouwens geen voorloper van de volgende golf van passie voor het beeld, een golf die zal volgen op die van het stripverhaal? De toekomst zal het uitwijzen. Maar we zien nu al dat de illustratie voor stripverhalen is, wat fotografie is voor film: een stilstaand beeld dat het beste van de beeldenstroom vangt. Cost. drukt zich uit via perscartoons, die niets anders zijn dan kunstwerken met een nuttige functie, een beetje zoals het portret van de Middeleeuwen, toen Jean Fouquet de verveelde houding van Karel VII vereeuwigde voor de toekomstige generaties.
Van 15 maart tot 31 mei in Seedfactory.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]