COVID-19 & DE CONSUMENTEN: DE FINALE RESULTATEN

Op donderdag 4 juni presenteerden onze experts Alice Lee en Enzo Ricciulli, Head of Programmatic en Managing Partner bij Mediascale, de resultaten van een enquête van twee maanden over de impact van Covid-19 op het koopgedrag, de gemoedstoestand en de mediaconsumptie van de Belgische consument.
We verwelkomden een hele reeks gasten, onder wie Joseph Jaffe, een van de meest gevraagde consultants en sprekers op het vlak van marketing en innovatie. Ook Pauline Malapert, Communication Director bij Shell France, België en Luxemburg, en Stéphane de Weerdt, Head of Marketing and Sales bij WW Benelux, waren van de partij om uit te leggen hoe zij met de huidige situatie omgaan.
Als je interesse hebt om dieper in te gaan op hoe het koopgedrag van jouw klanten veranderd is en welke aanpassingen nodig zijn om efficiënt aan hun noden te voldoen zodat je merk vlot overleeft, contacteer ons dan op n.delhalle@serviceplan.com. We boeken graag een datum die voor jou past om een workshop te organiseren voor jou en je team, uiteraard volledig volgens de veiligheidsmaatregelen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]