Op donderdag 4 juni presenteerden onze experts Alice Lee en Enzo Ricciulli, Head of Programmatic en Managing Partner bij Mediascale, de resultaten van een enquête van twee maanden over de impact van Covid-19 op het koopgedrag, de gemoedstoestand en de mediaconsumptie van de Belgische consument.
We verwelkomden een hele reeks gasten, onder wie Joseph Jaffe, een van de meest gevraagde consultants en sprekers op het vlak van marketing en innovatie. Ook Pauline Malapert, Communication Director bij Shell France, België en Luxemburg, en Stéphane de Weerdt, Head of Marketing and Sales bij WW Benelux, waren van de partij om uit te leggen hoe zij met de huidige situatie omgaan.
Als je interesse hebt om dieper in te gaan op hoe het koopgedrag van jouw klanten veranderd is en welke aanpassingen nodig zijn om efficiënt aan hun noden te voldoen zodat je merk vlot overleeft, contacteer ons dan op n.delhalle@serviceplan.com. We boeken graag een datum die voor jou past om een workshop te organiseren voor jou en je team, uiteraard volledig volgens de veiligheidsmaatregelen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]