COVID-19 & DE CONSUMENTEN: DE FINALE RESULTATEN
Op donderdag 4 juni presenteerden onze experts Alice Lee en Enzo Ricciulli, Head of Programmatic en Managing Partner bij Mediascale, de resultaten van een enquête van twee maanden over de impact van Covid-19 op het koopgedrag, de gemoedstoestand en de mediaconsumptie van de Belgische consument.
We verwelkomden een hele reeks gasten, onder wie Joseph Jaffe, een van de meest gevraagde consultants en sprekers op het vlak van marketing en innovatie. Ook Pauline Malapert, Communication Director bij Shell France, België en Luxemburg, en Stéphane de Weerdt, Head of Marketing and Sales bij WW Benelux, waren van de partij om uit te leggen hoe zij met de huidige situatie omgaan.
Als je interesse hebt om dieper in te gaan op hoe het koopgedrag van jouw klanten veranderd is en welke aanpassingen nodig zijn om efficiënt aan hun noden te voldoen zodat je merk vlot overleeft, contacteer ons dan op n.delhalle@serviceplan.com. We boeken graag een datum die voor jou past om een workshop te organiseren voor jou en je team, uiteraard volledig volgens de veiligheidsmaatregelen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]