Na een creatieve pitch in februari/maart koos Cowboy, het Belgisch merk dat elektrische fietsen ontwikkelt voor stedelijke pendelaars, Base Design voor de uitvoering van de Cowboy 3-campagne, de derde generatie van zijn e-bike. Nieuw daaraan zijn onder meer de carbon wielaandrijving, aangepaste spatborden en lekbestendige banden.
Daarnaast voerde Cowboy een grote update uit van zijn app, met een paar nieuwe functies: automatische ontgrendeling, diefstaldetectie, ongevaldetectie en routes op basis van luchtkwaliteit. Naast deze functies stelt Cowboy ook een nieuw serviceaanbod voor, dat deze zomer in verschillende steden wordt uitgerold. Met Cowboy Mobile Service kunnen fietsers online een reparatie boeken, waarna een lokale specialist langskomt om de fiets te herstellen.
Er loopt momenteel een campagne, vooral online, in verschillende landen. Het mediabureau hierachter is Semetis, Hakacia is digital & marketing transformation partner.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]