
Creative Belgium sleutelde zoals bekend aan het reglement en legde meer dan tevoren de nadruk op commercieel werk - zonder werk voor goede doelen aan de kant te schuiven. Van de shortlist is 80% commercieel werk.
Door de diverse categorieën staan op de shortlist natuurlijk geen 182 campagnes. De 182 nominaties staan op naam van 74 unieke campagnes. En nu al weten we dat er op 1 juni niet minder dan 46 campagnes zullen worden bekroond. U kunt niet langer wachten en wenst te grasduinen door de volledige shortlis? Klik en uw geduld wordt beloond. Spoiler alert: de bureaus met het grootste aantal nominaties - al garandeert dat nog niets - zijn Mortierbrigade, FamousGrey, BBDO, Wunderman Antwerp, DDB Brussels, Happiness Brussels, TBWA, Air, LDV United en Ogilvy & Social.Lab.
En u heeft spijt dat u nog geen ticket heeft voor het gala op 1 juni in Knokke? Via de website van Ticketmaster.be kunt u daar nog snel iets aan doen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]