Creative Belgium Awards 2018: 182 keer nagelbijten

Awards / News

creative belgiumVorige week beëindigden de jury's van de Creative Belgium Awards 2018 het beoordelen van de ingezonden campagnes. Dat leidde tot de samenstelling van  een shortlist met daarop 182 kanshebbers voor een award op vrijdag 1 juni.
Creative Belgium sleutelde zoals bekend aan het reglement en legde meer dan tevoren de nadruk op commercieel werk - zonder werk voor goede doelen aan de kant te schuiven. Van de shortlist is 80% commercieel werk.
Door de diverse categorieën staan op de shortlist natuurlijk geen 182 campagnes. De 182 nominaties staan op naam van 74 unieke campagnes. En nu al weten we dat er op 1 juni niet minder dan 46 campagnes zullen worden bekroond. U kunt niet langer wachten en wenst te grasduinen door de volledige shortlis? Klik en uw geduld wordt beloond. Spoiler alert: de bureaus met het grootste aantal nominaties - al garandeert dat nog niets - zijn Mortierbrigade, FamousGrey, BBDO, Wunderman Antwerp, DDB Brussels, Happiness Brussels, TBWA, Air, LDV United en Ogilvy & Social.Lab.
En u heeft spijt dat u nog geen ticket heeft voor het gala op 1 juni in Knokke? Via de website van Ticketmaster.be kunt u daar nog snel iets aan doen.