Op 1 februari 2024 kunnen reclame-, design- of digitale agentschappen hun beste werk insturen voor de Creative Belgium Awards 2024. We geven de belangrijkste updates voor dit jaar mee.
De datum van publicatie loopt van 1 januari 2023 tot 15 maart 2024 en is dus verlengd. CBA lanceert de categorie Business Transformation. Inzendingen moeten aantonen hoe creativiteit een positieve impact en groei heeft opgeleverd. De definitie van Long Term Creative Brand Platform is lichtjes herzien, wat betekent dat de inzending in het verleden minstens één Creative Belgium Award moet hebben gewonnen.
Vanaf 2024 is er een hoofdcategorie Craft. Creative Belgium wil hiermee extra focus leggen op het vakmanschap en een gespecialiseerde Craft-jury samenstellen die de kwaliteit van het werk bekroont vanuit hun expertise. Het valt ook op dat de categorie PR uitgebreid is met nieuwe categorieën zoals Content Creation & Production, Social Engagement & Influencer Marketing en Real-Time Response. Ook de categorie Design krijgt meer categorieën die gespecialiseerde studio's en designbureaus moet aantrekken.
Inschrijven kan vanaf 1 februari 2024, je kan nu al de entrykit downloaden via deze link. Meer info vind je op de website.
Key Dates
01.02.24 Entries are open
06.02.24 Lab Why Awards Matter For Designers
22.02.24 Info session on Zoom
29.02.24 Entry Deadline
18.03.24 Extended Entry Deadline
31.05.24 Creative Belgium Awards
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]