Op zaterdag 2 juni brengt Creative Belgium een éénmalig magazine uit in samenwerking met De Morgen over creativiteit en reclame. Het blad wordt verdeeld aan alle abonnees van De Morgen op zaterdag 2 juni, de dag na de Creative Belgium Awards in Knokke. Alle mensen in de reclame-industrie kunnen dit collector’s item de avond van de awarduitreiking meenemen. De cover blijft nog even een verrassing. Maar Jens Mortier is op een golfclub in gesprek gegaan met Guillaume Van der Stighelen voor het allereerste 18 holes-interview, vastgelegd door Jef Boes.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]