Gezien we zelf nog niet veel buiten mogen komen, brengt Creative Belgium de komende weken enkele van de meest bekroonde campagnes uit de Belgische reclame van het afgelopen decennium op de radar. Met ‘Bring out the best’ wil Creative Belgium inspireren om op een creatieve manier bij te dragen tot de crisis van vandaag.
De kick off gaat naar Carlsberg met ‘Bikers’. Deze campagne won goud won in de categorie Film in 2012.
Er werd intussen ook al een tweede campagne in de kijker gezet: ‘Belgian Mountains’ van BBDO voor het BOIC (Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]