Gezien we zelf nog niet veel buiten mogen komen, brengt Creative Belgium de komende weken enkele van de meest bekroonde campagnes uit de Belgische reclame van het afgelopen decennium op de radar. Met ‘Bring out the best’ wil Creative Belgium inspireren om op een creatieve manier bij te dragen tot de crisis van vandaag.
De kick off gaat naar Carlsberg met ‘Bikers’. Deze campagne won goud won in de categorie Film in 2012.
Er werd intussen ook al een tweede campagne in de kijker gezet: ‘Belgian Mountains’ van BBDO voor het BOIC (Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité).

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







