Gezien we zelf nog niet veel buiten mogen komen, brengt Creative Belgium de komende weken enkele van de meest bekroonde campagnes uit de Belgische reclame van het afgelopen decennium op de radar. Met ‘Bring out the best’ wil Creative Belgium inspireren om op een creatieve manier bij te dragen tot de crisis van vandaag.
De kick off gaat naar Carlsberg met ‘Bikers’. Deze campagne won goud won in de categorie Film in 2012.
Er werd intussen ook al een tweede campagne in de kijker gezet: ‘Belgian Mountains’ van BBDO voor het BOIC (Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]