Creative Belgium viert Brave Little Belgium

Creative Belgium komt met een nieuw initiatief: Brave Little Belgium, een contentplatform waar gekeken wordt naar topwerk van België. Creative Belgium cureert en zal dapper en typisch Belgisch werk verzamelen, wat volgens hen wellicht niet ergens anders gemaakt kon worden.
Met de lancering van Brave Little Belgium maakt Creative Belgium haar missie om creative excellence voor merken onder de aandacht te brengen en aan te moedigen waar, over onze landsgrenzen heen. Het design van website en logo lag in handen van Mutant, de webontwikkeling gebeurde door TwoHundred Agency.
De website heeft drie formats:
1. Waffles
In dit format laat Creative Belgium Belgen in het buitenland en buitenlanders in België aan het woord over wat hen opvalt aan Belgisch werk. Zij vertellen hoe het is om als Belg in het buitenland te werken en vice versa.
2. Bravo
Bravo is een spotlightformat: het toont de strafste of meest bekroonde Belgische campagnes van het moment.
3. Hellhole of Fame
Een format dat terugblikt op de beste Belgische campagnes van vroeger. Creative Belgium zet de meest historische campagnes in de kijker, voor sommigen een ontdekking voor anderen fijn om terug te zien.
Er zal ook vier keer per jaar een nieuwsbrief uitgestuurd worden. Kijk snel op bravelittlebelgium.creativebelgium.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]