Creative Belgium viert Brave Little Belgium

Crea / Media / News

Creative Belgium komt met een nieuw initiatief: Brave Little Belgium, een contentplatform waar gekeken wordt naar topwerk van België. Creative Belgium cureert en zal dapper en typisch Belgisch werk verzamelen, wat volgens hen wellicht niet ergens anders gemaakt kon worden.

Met de lancering van Brave Little Belgium maakt Creative Belgium haar missie om creative excellence voor merken onder de aandacht te brengen en aan te moedigen waar, over onze landsgrenzen heen. Het design van website en logo lag in handen van Mutant, de webontwikkeling gebeurde door TwoHundred Agency

De website heeft drie formats:

1. Waffles

In dit format laat Creative Belgium Belgen in het buitenland en buitenlanders in België aan het woord over wat hen opvalt aan Belgisch werk. Zij vertellen hoe het is om als Belg in het buitenland te werken en vice versa.

2. Bravo

Bravo is een spotlightformat: het toont de strafste of meest bekroonde Belgische campagnes van het moment.

3. Hellhole of Fame

Een format dat terugblikt op de beste Belgische campagnes van vroeger. Creative Belgium zet de meest historische campagnes in de kijker, voor sommigen een ontdekking voor anderen fijn om terug te zien.

Er zal ook vier keer per jaar een nieuwsbrief uitgestuurd worden. Kijk snel op bravelittlebelgium.creativebelgium.be.