Creative Belgium komt met een nieuw initiatief: Brave Little Belgium, een contentplatform waar gekeken wordt naar topwerk van België. Creative Belgium cureert en zal dapper en typisch Belgisch werk verzamelen, wat volgens hen wellicht niet ergens anders gemaakt kon worden.
Met de lancering van Brave Little Belgium maakt Creative Belgium haar missie om creative excellence voor merken onder de aandacht te brengen en aan te moedigen waar, over onze landsgrenzen heen. Het design van website en logo lag in handen van Mutant, de webontwikkeling gebeurde door TwoHundred Agency.
De website heeft drie formats:
1. Waffles
In dit format laat Creative Belgium Belgen in het buitenland en buitenlanders in België aan het woord over wat hen opvalt aan Belgisch werk. Zij vertellen hoe het is om als Belg in het buitenland te werken en vice versa.
2. Bravo
Bravo is een spotlightformat: het toont de strafste of meest bekroonde Belgische campagnes van het moment.
3. Hellhole of Fame
Een format dat terugblikt op de beste Belgische campagnes van vroeger. Creative Belgium zet de meest historische campagnes in de kijker, voor sommigen een ontdekking voor anderen fijn om terug te zien.
Er zal ook vier keer per jaar een nieuwsbrief uitgestuurd worden. Kijk snel op bravelittlebelgium.creativebelgium.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]