Creaxial naar Club Med in goed en slecht weer
Nieuwe banners van Club Med worden automatisch aangepast in functie van het weer van het moment. Het gaat om 100 procent dynamische banners die Creaxial aanbiedt aan zijn historische klant Club Med.
Voor deze langlopende internationale campagne gericht op last minute-promoties heeft het digitale bureau een systeem geïmplementeerd om de afbeeldingen, de teksten en de promoties te updaten. De banners zijn rechtstreeks verbonden met twee gegevensstromen: vooreerst het weer met de temperatuur en de bewolking, en vervolgens de last minute-promoties met hun bestemmingen en prijzen. Dankzij dit systeem krijgt men een steeds aangepaste, wisselende en in realtime bijgewerkte boodschap te zien...
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]