Creaxial naar Club Med in goed en slecht weer

Nieuwe banners van Club Med worden automatisch aangepast in functie van het weer van het moment. Het gaat om 100 procent dynamische banners die Creaxial aanbiedt aan zijn historische klant Club Med.
Voor deze langlopende internationale campagne gericht op last minute-promoties heeft het digitale bureau een systeem geïmplementeerd om de afbeeldingen, de teksten en de promoties te updaten. De banners zijn rechtstreeks verbonden met twee gegevensstromen: vooreerst het weer met de temperatuur en de bewolking, en vervolgens de last minute-promoties met hun bestemmingen en prijzen. Dankzij dit systeem krijgt men een steeds aangepaste, wisselende en in realtime bijgewerkte boodschap te zien...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]