Omdat een creatief bureau ook proactief moet zijn, heeft Creaxial na zes jaar samenwerking aan Velux voorgesteld om een wedstrijd uit te werken die de filosofie van de dakramen alle eer aandoet: een venster op de wereld. Het principe is eenvoudig: Velux-klanten worden uitgenodigd om hun Velux-dakraam te openen en een mooie foto te nemen. Die foto's worden samengebracht in een galerij van gegeolokaliseerde landschappen met een votingsysteem. Elk seizoen wordt de foto van de maand verkozen en sleept de gelukkige winnaar een geconnecteerd fototoestel in de wacht. De fotogalerijen worden per seizoen gegroepeerd en de wedstrijd zal dan ook lange tijd blijven lopen. Behalve de zichtbaarheid die de wedstrijd biedt, het delen van foto's en de trots van de klanten, wordt er ook een waardevolle database opgebouwd om een CRM-programma op te starten. De kaart van België loopt snel vol en ook andere landen hebben al interesse getoond voor het concept.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]