Creaxial opent de dakramen van Velux

CREAXIALpartofSTRATEGIE_LOGO

Crea / News

velux-map
Omdat een creatief bureau ook proactief moet zijn, heeft Creaxial na zes jaar samenwerking aan Velux voorgesteld om een wedstrijd uit te werken die de filosofie van de dakramen alle eer aandoet: een venster op de wereld. Het principe is eenvoudig: Velux-klanten worden uitgenodigd om hun Velux-dakraam te openen en een mooie foto te nemen. Die foto's worden samengebracht in een galerij van gegeolokaliseerde landschappen met een votingsysteem. Elk seizoen wordt de foto van de maand verkozen en sleept de gelukkige winnaar een geconnecteerd fototoestel in de wacht. De fotogalerijen worden per seizoen gegroepeerd en de wedstrijd zal dan ook lange tijd blijven lopen. Behalve de zichtbaarheid die de wedstrijd biedt, het delen van foto's en de trots van de klanten, wordt er ook een waardevolle database opgebouwd om een CRM-programma op te starten. De kaart van België loopt snel vol en ook andere landen hebben al interesse getoond voor het concept.
velux-wedstrijd