Creaxial pakt uit met Spa en UITP


In juli tekende het digitaal bureau creaxial een verfrissend samenwerkingsakkoord met Spa, om een internetwedstrijd voor diens fruitsmaakjes te organiseren. Meer bepaald ontwikkelde het een platform dat duizenden muziekliefhebbers lokte. Die waagden er een kansje om kortingsbonnen van Spa of één van de talrijke tickets voor het Festival van Dour te winnen.
Daarnaast pakt Creaxial na maanden van werk uit met de website voor de wereldtop van de internationale unie voor openbaar vervoer UITP. De top is verplichte kost voor beleidsmakers van openbare-vervoersmaatschappijen van over de hele wereld. Ze stelt er innovatieve oplossingen ter zake voor, met speciale aandacht voor duurzaamheid.
Creaxial overtuigde de UITP in februari met haar grafische en conceptuele aanpak. Met haar website voor de UITP krijgt het bureau internationaal weerklank. De top zal tegen de 10.000 deelnemers verwelkomen in Montréal.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


