Creaxial pakt uit met Spa en UITP

Creaxial 5

Budgets / News

Creaxial 5

In juli tekende het digitaal bureau creaxial een verfrissend samenwerkingsakkoord met Spa, om een internetwedstrijd voor diens fruitsmaakjes te organiseren. Meer bepaald ontwikkelde het een platform dat duizenden muziekliefhebbers lokte. Die waagden er een kansje om kortingsbonnen van Spa of één van de talrijke tickets voor het Festival van Dour te winnen.

Daarnaast pakt Creaxial na maanden van werk uit met de website voor de wereldtop van de internationale unie voor openbaar vervoer UITP. De top is verplichte kost voor beleidsmakers van openbare-vervoersmaatschappijen van over de hele wereld. Ze stelt er innovatieve oplossingen ter zake voor, met speciale aandacht voor duurzaamheid.

Creaxial overtuigde de UITP in februari met haar grafische en conceptuele aanpak. Met haar website voor de UITP krijgt het bureau internationaal weerklank. De top zal tegen de 10.000 deelnemers verwelkomen in Montréal.