Creaxial pakt uit met Spa en UITP
In juli tekende het digitaal bureau creaxial een verfrissend samenwerkingsakkoord met Spa, om een internetwedstrijd voor diens fruitsmaakjes te organiseren. Meer bepaald ontwikkelde het een platform dat duizenden muziekliefhebbers lokte. Die waagden er een kansje om kortingsbonnen van Spa of één van de talrijke tickets voor het Festival van Dour te winnen.
Daarnaast pakt Creaxial na maanden van werk uit met de website voor de wereldtop van de internationale unie voor openbaar vervoer UITP. De top is verplichte kost voor beleidsmakers van openbare-vervoersmaatschappijen van over de hele wereld. Ze stelt er innovatieve oplossingen ter zake voor, met speciale aandacht voor duurzaamheid.
Creaxial overtuigde de UITP in februari met haar grafische en conceptuele aanpak. Met haar website voor de UITP krijgt het bureau internationaal weerklank. De top zal tegen de 10.000 deelnemers verwelkomen in Montréal.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]