Creëer je eigen essie-collectie

Het New Yorkse nagellakmerk essie en communicatiebureau Your Agency lanceren samen een digitale activatie. Die laat fans toe om hun eigen virtuele collectie met een originele naam en beschrijving te creëren, in de hoop verkocht te worden in de Belgische Di-winkels.
De talloze ingezonden collecties werden beoordeeld door een jury van beautybloggers, journalisten en vertegenwoordigers van Di en essie. Deze jury had de opdracht gekregen de 10 beste collecies uit te kiezen. Nu mag de publieksjury al stemmend kiezen welke collectie de eer zal vallen om in de winkels te verschijnen. De actie wordt niet alleen op de sociale media van het merk, in de Di-verkooppunten en in nieuwsbrieven gecommuniceerd, maar ook via partnerblogs. Ontdek de wedstrijd hier.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]