Sinds Crelan na een competitie voor Prophets koos, zijn ze de voorbije maanden intens aan de slag gegaan. Samen verfijnden ze de merkpositionering op basis van het unieke dna van de bank. Daarbij koos Crelan ervoor om duidelijk positie te nemen in een toch wel weinig onderscheidend bankenlandschap: 'Crelan bankiert vanuit waarden. En engageert zich daar ook voor.' Dit engagement vormt de basis van de toekomstige communicatie aanpak, die afgetekend wordt met de nieuwe baseline 'Crelan, zo hoort een bank te zijn.'
Prophets ontwikkelde de volledige merkcampagne die op alle communicatiekanalen wordt uitgerold. De basis voor de merkcampagne wordt gelegd door het Crelan manifest 'Ons engagament'. Vervolgens wordt de uitgepuurde positionering geïllustreerd aan de hand van twee televiesiespots, verschillende advertenties die de waarden toelichten, een webplatform en digitale activatie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]