Crelan en Prophets tonen hoe het hoort
Sinds Crelan na een competitie voor Prophets koos, zijn ze de voorbije maanden intens aan de slag gegaan. Samen verfijnden ze de merkpositionering op basis van het unieke dna van de bank. Daarbij koos Crelan ervoor om duidelijk positie te nemen in een toch wel weinig onderscheidend bankenlandschap: 'Crelan bankiert vanuit waarden. En engageert zich daar ook voor.' Dit engagement vormt de basis van de toekomstige communicatie aanpak, die afgetekend wordt met de nieuwe baseline 'Crelan, zo hoort een bank te zijn.'
Prophets ontwikkelde de volledige merkcampagne die op alle communicatiekanalen wordt uitgerold. De basis voor de merkcampagne wordt gelegd door het Crelan manifest 'Ons engagament'. Vervolgens wordt de uitgepuurde positionering geïllustreerd aan de hand van twee televiesiespots, verschillende advertenties die de waarden toelichten, een webplatform en digitale activatie.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]