Croix-Rouge de Belgique en Prophets maken kruis over armoede

Ook dit jaar roept het Croix-Rouge de Belgique - het Rode Kruis voor Franstalig België - iedereen op om de hulp aan kansarmen in ons land een duwtje in de rug te geven tijdens de eindejaarsperiode. Het is al voor de tweede keer dat deze organisatie de campagne 'Une croix sur la pauvreté' lanceert.
Dit jaar heeft Prophets, het bureau dat de campagne uitwerkte, de nadruk gelegd op de verschillende sociale activiteiten van het Croix-Rouge de Belgique, zoals de soepbars, de sociale kruidenierszaken en de kledingwinkels. Dat zijn sociale projecten die onontbeerlijk zijn om de vele Belgen die in armoede leven te kunnen helpen. In Wallonië leeft namelijk 1 op 5 mensen in armoede, in Brussel zijn dat er zelfs 1 op 4. Deze projecten kunnen natuurlijk alleen bestaan dankzij giften. De campagne wordt uitgerold via de radio, televisie, print en online en kan rekenen op RTL-Tvi en Bel-RTL als mediapartner.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]