Ook dit jaar roept het Croix-Rouge de Belgique - het Rode Kruis voor Franstalig België - iedereen op om de hulp aan kansarmen in ons land een duwtje in de rug te geven tijdens de eindejaarsperiode. Het is al voor de tweede keer dat deze organisatie de campagne 'Une croix sur la pauvreté' lanceert.
Dit jaar heeft Prophets, het bureau dat de campagne uitwerkte, de nadruk gelegd op de verschillende sociale activiteiten van het Croix-Rouge de Belgique, zoals de soepbars, de sociale kruidenierszaken en de kledingwinkels. Dat zijn sociale projecten die onontbeerlijk zijn om de vele Belgen die in armoede leven te kunnen helpen. In Wallonië leeft namelijk 1 op 5 mensen in armoede, in Brussel zijn dat er zelfs 1 op 4. Deze projecten kunnen natuurlijk alleen bestaan dankzij giften. De campagne wordt uitgerold via de radio, televisie, print en online en kan rekenen op RTL-Tvi en Bel-RTL als mediapartner.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]