Croix-Rouge de Belgique en Prophets maken kruis over armoede
Ook dit jaar roept het Croix-Rouge de Belgique - het Rode Kruis voor Franstalig België - iedereen op om de hulp aan kansarmen in ons land een duwtje in de rug te geven tijdens de eindejaarsperiode. Het is al voor de tweede keer dat deze organisatie de campagne 'Une croix sur la pauvreté' lanceert.
Dit jaar heeft Prophets, het bureau dat de campagne uitwerkte, de nadruk gelegd op de verschillende sociale activiteiten van het Croix-Rouge de Belgique, zoals de soepbars, de sociale kruidenierszaken en de kledingwinkels. Dat zijn sociale projecten die onontbeerlijk zijn om de vele Belgen die in armoede leven te kunnen helpen. In Wallonië leeft namelijk 1 op 5 mensen in armoede, in Brussel zijn dat er zelfs 1 op 4. Deze projecten kunnen natuurlijk alleen bestaan dankzij giften. De campagne wordt uitgerold via de radio, televisie, print en online en kan rekenen op RTL-Tvi en Bel-RTL als mediapartner.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]