Croky Explosions wordt een hit met Netsky en Amphion

Croky koos ervoor om zijn Belgische chips helemaal tot z’n recht te doen komen via een collab met Netsky, een van België’s meest bekende drum’n bass producers.
Croky Explosions zijn geribbelde chips beschikbaar in vier smaken: Thai Curry, Sweet Chili, Pizza Pepperoni, Mexican Paprika. Samen met creative agency Amphion, dat zorgde voor de strategie & het creatief concept, werd er gekozen voor een video-clip approach waarin Croky Explosions & Netsky de hoofdrol spelen. Het resultaat is een dynamische mix van de flavours van Croky Explosions en exclusieve live beelden van Netsky op de beats van floorfiller “Power”, die samen met video-bedrijf Spaakgebek werd gerealiseerd.
“We wilden het Belgische karakter van Croky Explosions extra in de verf zetten door samen te werken met één van België’s populairste internationale artiesten en zo te scoren bij Millenials & Gen Z’ers,” vertelt Mietje Kesteleyn, marketing manager van Croky.
De campagne wordt deze week uitgerold met performance agency Magis via een serie van commericals in een digital first approach op onder andere Youtube, TikTok, Meta en Snapchat.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]