Croky Explosions wordt een hit met Netsky en Amphion

4schools / Crea / News

Croky koos ervoor om zijn Belgische chips helemaal tot z’n recht te doen komen via een collab met Netsky, een van België’s meest bekende drum’n bass producers. 

Croky Explosions zijn geribbelde chips beschikbaar in vier smaken: Thai Curry, Sweet Chili, Pizza Pepperoni, Mexican Paprika. Samen met creative agency Amphion, dat zorgde voor de strategie & het creatief concept, werd er gekozen voor een video-clip approach waarin Croky Explosions & Netsky de hoofdrol spelen. Het resultaat is een dynamische mix van de flavours van Croky Explosions en exclusieve live beelden van Netsky op de beats van floorfiller “Power”, die samen met video-bedrijf Spaakgebek werd gerealiseerd.

“We wilden het Belgische karakter van Croky Explosions extra in de verf zetten door samen te werken met één van België’s populairste internationale artiesten en zo te scoren bij Millenials & Gen Z’ers,” vertelt Mietje Kesteleyn, marketing manager van Croky.

De campagne wordt deze week uitgerold met performance agency Magis via een serie van commericals in een digital first approach op onder andere Youtube, TikTok, Meta en Snapchat.