Om de ontwikkeling van zijn rum gearomatiseerde bier te ondersteunen, pakt Cubanisto het groots aan en afficheert het merk op gigantische Urban Media baches. Op de Louizalaan In Brussel en in de Leopold de Waelstraat in Antwerpen dompelen de baches het publiek onder in de betoverende sfeer van het merk met een exclusieve persoonlijke ervaring, want voorbijgangers kunnen hun favoriete kleur twitteren om het immense masker van Cubanisto te personaliseren.
De campagne vindt plaats van 11 december tot 4 januari en is een samenwerking tussen AB InBev, Posterscope, Vizeum, Saatchi & Saatchi Antwerp en Urban Media, een divisie van Clear Channel.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]