Om de ontwikkeling van zijn rum gearomatiseerde bier te ondersteunen, pakt Cubanisto het groots aan en afficheert het merk op gigantische Urban Media baches. Op de Louizalaan In Brussel en in de Leopold de Waelstraat in Antwerpen dompelen de baches het publiek onder in de betoverende sfeer van het merk met een exclusieve persoonlijke ervaring, want voorbijgangers kunnen hun favoriete kleur twitteren om het immense masker van Cubanisto te personaliseren.
De campagne vindt plaats van 11 december tot 4 januari en is een samenwerking tussen AB InBev, Posterscope, Vizeum, Saatchi & Saatchi Antwerp en Urban Media, een divisie van Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]