D-AIM schakelt versnelling hoger

Marketing / News

D-AIM gaat het jaar goed van start. Na een naamsverandering in januari 2020 (vroeger heette D-AIM Inbox) en verschillende strategische aanwervingen kan D-AIM nu rekenen op een financiering van 10 miljoen euro. Alliance Entreprendre en SWEN Capital sluiten zich namelijk aan bij Sofiouest, de historische investeerder van het bedrijf. Ook Omnes Capital hernieuwt zijn vertrouwen door deel te nemen aan deze nieuwe financieringsronde.

Deze stap versnelt de introductie van het ankerproduct van D-AIM, de gelijknamige AI-gestuurde tool voor marketeers. Met  De tool D-AIM wil de toegang tot Data Science voor marketeers vereenvoudigen en democratiseren met behulp van eenvoudige software, om zo hun direct marketing efficiënter en winstgevender te maken. 

“We hebben veel R&D werk gedaan op basis van een nauwe samenwerking met onze klanten, de state of the art in de datawetenschap en een visie op toekomstige marketing. Dankzij deze drie elementen en na drie jaar reflectie en hard werken kunnen we een product aanbieden dat nergens anders bestaat. AI staat ten dienste van de klantervaring en stelt ons in staat om de kaarten van de hyperpersonalisatie te heroverwegen,” legt Stéphane Amarsy uit.

Het extra kapitaal versnelt ook de internationale ontwikkeling van het bedrijf. “We hebben vier structuren buiten Frankrijk (België, Marokko, Tunesië & Canada), en de internationale verkoop vertegenwoordigt al 52% van onze jaarlijkse omzet. De Noord-Amerikaanse markt en het Midden-Oosten zijn nu onze voornaamste doelwitten voor de commercialisering van ons product,” besluit Amarsy.