Hoe AI te integreren om hyperpersonalisatie in de detailhandel te creëren? Dat is de vraag die ze zich bij Inbox stelden. Bedrijven zijn zich bewust van hun vertraging bij het personaliseren van hun klantrelatie. In 2018 heeft 79% van de managers en marketeers verklaard van plan te zijn om AI te gebruiken, en 86% wil er gebruik van maken om zich te richten op het leveren van meer relevante en gepersonaliseerde berichten aan consumenten. De revolutie is begonnen!
Maar zonder nieuwe technologieën is hyperpersonalisatie onmogelijk. Er zijn veel verschillende contactpunten die het gedrag van consumenten definiëren, maar alleen AI heeft het vermogen om deze te ontcijferen en te exploiteren. In zijn whitepaper legt Inbox uit waarom het precies nodig is om nieuwe technologieën op basis van kunstmatige intelligentie te integreren in marketingontwikkelingsprojecten.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]