De lage werkloosheid in West-Vlaanderen en de moeilijk in te vullen vacatures noopt bedrijven als Agristo, Poco Loco, UNILIN, Milcobel, Wienerberger en Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen op zoek te gaan naar een creatieve aanpak voor hun rekruteringscampagnes. d-artagnan – communicatiebureau uit Brugge – kreeg van deze bedrijven de opdracht om een originele invalshoek en strategie te bedenken om de openstaande vacatures zo optimaal mogelijk in te vullen.
Een goed idee in combinatie met een slimme inzet van gerichte kanalen zorgde telkens voor mooie resultaten, zo zegt accountdirector Ignace Van Avermaet: ‘We zitten in een regio waar er meer vacatures zijn dan werklozen, dus komt het er als bedrijf of organisatie op aan om op een opvallende én slimme manier te communiceren. Uiteraard moet je verhaal en boodschap authentiek zijn. We gaan steeds uit van de sterktes of de unieke positionering van de onderneming die rekruteert. Onze clever creatives gaan daarmee aan de slag, en komen op de proppen met atypische HR-campagnes. De communicatiekanalen worden slim gekozen, waardoor de resultaten niet op zich laten wachten. Met tevreden klanten als gevolg."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]